Munkatársak

IMG_1066

Geri-Nagy Dóra

Intézményvezető, alapító, helyettesítő kisgyermeknevelő

Tanulmányaim:

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar, csecsemő- és kisgyermeknevelő szak.

Gábor Dénes Főiskola, Műszaki Informatika szak.


 

Geri-Nagy Sándor86d24653-e770-422e-97c8-36d808f5a021

 Csecsemő- és kisgyermeknevelő, üzemeltető

Tanulmányaim:

Pannon Kincstár Tanoda, Csecsemő- és gyermeknevelő-gondozó szak. BMIK. Gazdasági Informatikus I.

Baranyi Kriszta

Konduktor – óvodapedagógus, Alapozó terapeuta

Tanulmányaim:

Pető András Főiskola, konduktor – óvodapedagógus

Alapozó Terápiák Alapítvány- Alapozó terapeuta

Munkám során azt tapasztaltam, hogy a jelenkor gyermekeinek igénye és szüksége van a minél komplexebb megközelítésekre, fejlesztésekre. Így konduktor – óvodapedagógusként és alapozó terapeutaként célom, hogy a hozzám kerülő gyermekeket komplex módon megismerjem mozgásos-kognitív-érzelmi- és szociális területeken egyaránt. Dolgoztam a korai fejlesztés területén, továbbá végeztem csoportos illetve egyéni formában SNI­­ ­- s, autizmus spektrum zavaros, hiperaktív, figyelemzavaros – tanulási képességekben lemaradást mutató, mozgáskoordinációs problémával küzdő gyermekek fejlesztését, Alapozó Terápia, és játékos mozgás- koordináció- érzékszerveket fejlesztő csoportok vezetésével.

Pozitív kommunikációval és látásmóddal feltárom az esetlegesen még fejlesztésre váró területeket és a gyermeket játékos úton segítem az úton, hogy az életben minél magabiztosabban, lelkileg kiegyensúlyozottan tudjanak szembe nézni a kihívásokkal és képesek legyenek egy sikeres és konstruktív életvezetésre.

Általam kínált szolgáltatások:

  • Játékos Ovis Mozgásfejlesztés
  • Alapozó Terápia
  • Korai Fejlesztés

Magyar-Meggyesi Tímea   

Kisgyermek nevelő

Tanulmányaimat a Károli Gáspár Református Egyetem Tanárképző Főiskolai karán, Csecsemő-és kisgyermeknevelő szakán végeztem. A gyermek elsődleges és legfontosabb tevékenysége a játék. Ezen felül fontosnak tartom az anyanyelvi-irodalmi, valamint a zenei nevelést, amelyet már egészen kis korban érdemes elkezdeni a gyermekek mindennapi életébe belevinni. Ezeket játékos foglalkozások keretein belül valósítjuk meg a bölcsődei életben, mondókázásokon, meséken, gyermekdalokon keresztül. Szeretek a kicsikkel kreatív tevékenységeket folytatni, legyen az akár rajzolás, ragasztás, festés, gyurmázás, melyek jól fejlesztik a fantáziát, a szem-kéz koordinációját, növelik az alkotókedvet, az én hozom létre élményt, kibontakoztatva egyéniségüket. Természetesen a gyermekek adott életkorát, lelki, mentális és fizikai fejlettségi szintjét figyelembe véve. Mindig örömmel tölt el, amikor láthatom, tapasztalhatom a kicsik pozitív irányú fejlődését, és a családi neveléssel együtt, azt kiegészítve, hozzájárulhatok egy boldog, kiegyensúlyozott gyermekkor kialakulásához. Távlati terveim között szerepel, hogy a bölcsődés korú gyermekek nevelését a lehető legjobb módon, és szaktudásomnak megfelelően minél magasabb szintre emeljem.

Bajzákné Asztalos Réka  

Óvodapedagógus, fejlesztő pedagógus

Tanulmányok

2007- Óvodapedagógus ELTE Tanító és Óvóképző kar

2017- Fejlesztőpedagógus ELTE Pedagógia és Pszichológia kar

Óvodapedagógus diplomám után egy művészeti óvodában dolgoztam, ahol a gyermekek sokoldalú képességfejlesztése mellett nagy hangsúlyt fektettünk a művészetek iránti érdeklődés kialakítására és a néphagyományok ápolására. Akkor úgy gondoltam megtaláltam a hivatásomat, mert azt tehettem, ami a pedagógus pályán a leginkább érdekelt, és ami számomra a mai napig fontos értéket képvisel, a 3-7 éves korú gyermekek harmonikus személyiségfejlesztésének biztosítása nyugodt, szeretetteljes, családias környezetben.

Munkám során rengeteg olyan kisgyerekkel találkoztam, akiknek különféle fejlesztésekre volt szüksége, mert fejlődésük elmaradt egy-egy területen. Ezért elvégeztem a fejlesztő pedagógus képzést, hogy ezeknek a gyerekeknek segíteni tudjak.

Az évek folyamán különböző továbbképzéseken vettem részt (tehetséggondozás, beszédpercepciós diagnosztika), mert úgy gondolom, mindig tanulnunk kell, folyamatos önképzésre, új fejlesztési módszerek elsajátítására van szükségünk. A hivatás adta feladataim lelkiismeretes megoldására törekszem. Szeretném felismerni, kielégíteni a gyermekek speciális igényeit, segíteni őket a kudarcélmény elkerülésében.

Feladataim körébe tartozik a későbbi tanulási problémák kialakulásának megelőzése, a tanulási nehézségekkel küzdő ép intellektusú gyermekek problémáinak feltárása, részképességek fejlesztése. BTM (beilleszkedési, tanulási, magatartászavar) szakvéleménnyel rendelkező gyermekek ellátása, illetve a tehetséggondozás, hiszen sok óvodás között is vannak kiemelkedő képességű gyermekek.

Barabás Andreakép

Csecsemő-és kisgyermeknevelő, aerobik edző

Tanulmányaim:

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar, csecsemő- és kisgyermeknevelő szak.

Testnevelési Egyetem, Aerobik edző szak.

?????????????

Pállay Kovács Szilvia

Pedagógus, vizuális nevelés tanár, energia és lélekgyógyász

Tanulmányaim:

Budapesten a Képző és Iparművészeti Szakközépiskolában érettségiztem, játéktervező szakon. Első diplomámat a Tanárképző Főiskolán, egyetemi, művésztanári diplomámat pedig az Iparművészeti Egyetemen szereztem.       Boldizsár Ildikónál alkotó-fejlesztő meseterápiát végeztem, akkreditált továbbképzésben.

 

Szilágyi Zsófia20160520_145842

Babamasszőr

Tanulmányaim:

2014-ben végeztem a Pannon Kincstár Tanodában csecsemő-és kisgyermek gondozó nevelőként. Jelenleg az ELTE Tanító és Óvónőképző Karán vagyok másodéves hallgató, kisgyermeknevelő szakon.                                                                   Párhuzamosan a Metafizikai Szellemtudományi Akadémián végzős hallgatóként jelenleg parapszichológus terapeutának tanulok.                                                                             Babamasszázs oktatóként szereztem bizonyítványt 2016-ban.  feltett szándékom ennek is a gyakorlatba történő átültetése, kiegészítve a csecsemők gondozását.

 

Csehi ÁgnesCsehi Ágnes

Coach, karriertanácsadó, lélekgyógyász

Tanulmányaim:

2000-ben végeztem a Nyugat-Magyarországi Egyetemen közgazdászként, 2006-ban szereztem HR szakképesítést. Továbbá a Business Coach Akadémián 2009-ben szereztem business coach képesítést. A Subrosa Képességfejlesztő és Stressz kezelési Oktató Központban elsajátítottam a stresszoldó-,
illetve 2012-ben Filotás Máriától tanult Lélekhang módszereket.

 

Elérhetőségeink:

Tel: +36 30/ 239-8554

E-mail: kristalycseppek [kukac] gmail [pont] com    /kristalycseppek@ gmail.com/