Munkatársak

IMG_1066

Geri-Nagy Dóra

Intézményvezető, alapító, helyettesítő kisgyermeknevelő

Tanulmányaim:

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar, csecsemő- és kisgyermeknevelő szak.

Gábor Dénes Főiskola, Műszaki Informatika szak.


 

Geri-Nagy Sándor86d24653-e770-422e-97c8-36d808f5a021

 Csecsemő- és kisgyermeknevelő, üzemeltető

Tanulmányaim:

Pannon Kincstár Tanoda, Csecsemő- és gyermeknevelő-gondozó szak. BMIK. Gazdasági Informatikus I.

Baranyi Kriszta

Konduktor – óvodapedagógus, Alapozó terapeuta

Tanulmányaim:

Pető András Főiskola, konduktor – óvodapedagógus

Alapozó Terápiák Alapítvány- Alapozó terapeuta

Munkám során azt tapasztaltam, hogy a jelenkor gyermekeinek igénye és szüksége van a minél komplexebb megközelítésekre, fejlesztésekre. Így konduktor – óvodapedagógusként és alapozó terapeutaként célom, hogy a hozzám kerülő gyermekeket komplex módon megismerjem mozgásos-kognitív-érzelmi- és szociális területeken egyaránt. Dolgoztam a korai fejlesztés területén, továbbá végeztem csoportos illetve egyéni formában SNI­­ ­- s, autizmus spektrum zavaros, hiperaktív, figyelemzavaros – tanulási képességekben lemaradást mutató, mozgáskoordinációs problémával küzdő gyermekek fejlesztését, Alapozó Terápia, és játékos mozgás- koordináció- érzékszerveket fejlesztő csoportok vezetésével.

Pozitív kommunikációval és látásmóddal feltárom az esetlegesen még fejlesztésre váró területeket és a gyermeket játékos úton segítem az úton, hogy az életben minél magabiztosabban, lelkileg kiegyensúlyozottan tudjanak szembe nézni a kihívásokkal és képesek legyenek egy sikeres és konstruktív életvezetésre.

Általam kínált szolgáltatások:

  • Játékos Ovis Mozgásfejlesztés
  • Alapozó Terápia
  • Korai Fejlesztés

Magyar-Meggyesi Tímea   

Kisgyermek nevelő

Tanulmányaimat a Károli Gáspár Református Egyetem Tanárképző Főiskolai karán, Csecsemő-és kisgyermeknevelő szakán végeztem. A gyermek elsődleges és legfontosabb tevékenysége a játék. Ezen felül fontosnak tartom az anyanyelvi-irodalmi, valamint a zenei nevelést, amelyet már egészen kis korban érdemes elkezdeni a gyermekek mindennapi életébe belevinni. Ezeket játékos foglalkozások keretein belül valósítjuk meg a bölcsődei életben, mondókázásokon, meséken, gyermekdalokon keresztül. Szeretek a kicsikkel kreatív tevékenységeket folytatni, legyen az akár rajzolás, ragasztás, festés, gyurmázás, melyek jól fejlesztik a fantáziát, a szem-kéz koordinációját, növelik az alkotókedvet, az én hozom létre élményt, kibontakoztatva egyéniségüket. Természetesen a gyermekek adott életkorát, lelki, mentális és fizikai fejlettségi szintjét figyelembe véve. Mindig örömmel tölt el, amikor láthatom, tapasztalhatom a kicsik pozitív irányú fejlődését, és a családi neveléssel együtt, azt kiegészítve, hozzájárulhatok egy boldog, kiegyensúlyozott gyermekkor kialakulásához. Távlati terveim között szerepel, hogy a bölcsődés korú gyermekek nevelését a lehető legjobb módon, és szaktudásomnak megfelelően minél magasabb szintre emeljem.

Bajzákné Asztalos Réka 

Óvodapedagógus, Fejlesztőpedagógus (ELTE Pedagógia és Pszichológia kar)

Minden gyermek egy kincs, akiben sok érték van. Minél hamarabb fedezzük fel bennük ezeket az értékeket, annál tudatosabban tudjuk segíteni a gyermek fejlődését, személyiségének kibontakoztatását.Minden gyermek akkor fejlődik jól, ha azok a fejlesztő hatások érik, amelyekre neki szüksége van.

Munkám során azt tapasztalom, hogy évről évre egyre nagyobb arányban fordul elő azoknak a gyerekeknek a száma, akik úgy kerülnek az óvodába, hogy nem, vagy alig beszélnek, szegényes a szókincsük, beszédészlelésük, beszédmegértésük gyenge, nehezített.

Mivel az anyanyelvi fejlettség feltétele az olvasás-írás megtanulásának, ezért az óvodai nevelés során fontos feladatomnak tartom az életkori beszédhibák kialakulásának megelőzését, a beszédészlelés zavarral küzdő gyermekek megsegítését.

Célom, hogy hozzájáruljak azoknak a gyermekeknek a fejlesztéséhez, akik valamilyen részképesség zavarral küzdenek, felzárkóztassam, az iskolai életre felkészítsem őket.

A gyermekekkel való foglalkozás mellett a családokkal való együttműködés, kapcsolattartás, segítségnyújtás kiemelt fontossággal bír a munkám során. Úgy vélem, hogy a szülőkkel való együttműködés nélkülözhetetlen gyermekük hatékony nevelése érdekében.

Feladataim körébe tartozik a későbbi tanulási problémák kialakulásának megelőzése, a tanulási nehézségekkel küzdő ép intellektusú gyermekek problémáinak feltárása, részképességek fejlesztése. BTM (beilleszkedési, tanulási, magatartászavar) szakvéleménnyel rendelkező gyermekek ellátása, illetve a tehetséggondozás, hiszen sok óvodás között is vannak kiemelkedő képességű gyermekek.

Amiben segíteni tudok:

-komplex fejlesztés (mozgás, testséma, észlelés és verbalitás) egyéni és kiscsoportos formában

-beszédészlelés és beszédmegértés fejlesztés

-tehetséges gyermekek gondozása

-iskolaelőkészítő foglalkozás

 

 

Barabás Andreakép

Csecsemő-és kisgyermeknevelő, aerobik edző

Tanulmányaim:

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar, csecsemő- és kisgyermeknevelő szak.

Testnevelési Egyetem, Aerobik edző szak.

?????????????

Pállay Kovács Szilvia

Pedagógus, vizuális nevelés tanár, energia és lélekgyógyász

Tanulmányaim:

Budapesten a Képző és Iparművészeti Szakközépiskolában érettségiztem, játéktervező szakon. Első diplomámat a Tanárképző Főiskolán, egyetemi, művésztanári diplomámat pedig az Iparművészeti Egyetemen szereztem.       Boldizsár Ildikónál alkotó-fejlesztő meseterápiát végeztem, akkreditált továbbképzésben.

 

Csehi ÁgnesCsehi Ágnes

Coach, karriertanácsadó, lélekgyógyász

Tanulmányaim:

2000-ben végeztem a Nyugat-Magyarországi Egyetemen közgazdászként, 2006-ban szereztem HR szakképesítést. Továbbá a Business Coach Akadémián 2009-ben szereztem business coach képesítést. A Subrosa Képességfejlesztő és Stressz kezelési Oktató Központban elsajátítottam a stresszoldó-,
illetve 2012-ben Filotás Máriától tanult Lélekhang módszereket.

 

Elérhetőségeink:

Tel: +36 30/ 239-8554

E-mail: kristalycseppek [kukac] gmail [pont] com    /kristalycseppek@ gmail.com/